Handelsbetingelser

PRISER

Alle priser oplyses inkl. moms og angives i danske kroner (DKK). Kaffepriserne varierer over tid som følge af markedspriser og ændringer i valutakurser, og de oplyste priser er derfor dagspriser.


LEVERINGSTID OG FORSENDELSE I DANMARK

En varelevering fra Absolutkaffe.dk betragtes som gennemført, når kunden har modtaget varen. Leveringstiden er én-to hverdage, og forsendelsen sker via PostNord eller GLS. Når pakken afsendes fra vores lager, modtager du en e-mail med et Track & Trace-nummer.
 

Leveringspriser

  • PostNord, afhentning på valgfrit posthus/postbutik: 39,-
  • PostNord, omdeling: 59,-
  • PostNord, erhverv: 59,-
  • GLS, afhentning i GLS-pakkeshop: 39,-
  • GLS, omdeling: 59,-
  • GLS, erhverv: 59,-

Ved ordrer over 599,- er der mulighed for fri fragt ved afhentning. Ved ordrer over 999,- er der mulighed for fri fragt ved udbringning og erhverv.
 

BETALING

 

Betalingskort

Det er muligt at anvende Dankort, VisaDankort, VisaElectron og Mastercard.

 

Mobilbetaling

Det er muligt at anvende MobilePay.

 

Vi opkræver ikke kortgebyrer.

 

Dine betalingsoplysninger gemmes, når du gennemfører din bestilling, men betalingen trækkes ikke, før vi har afsendt din ordre.

 

BESTILLING

Når din bestilling er gennemført, modtager du automatisk en ordrebekræftelse på mail. Kontroller venligst, at oplysningerne er korrekte. Hvis der er fejl, bedes du hurtigst muligt kontakte os.

 

Udsolgte varer

Hvis din ordre indeholder et produkt, der ikke er på lager på det givne tidspunkt, venter vi med at sende den samlede ordre, indtil alle varer er på lager.

 

Hvis et produkt er udsolgt, kan man forvente en leveringstid på op til 7 - 10 hverdage.

 

FORTRYDELSESRET

Du har 14 dages fortrydelsesret/returret, der gælder fra den dag, du modtager varen. Fortryder du købet, skal du – på egen regning – sende varen retur til vores adresse:


Absolut Kaffe

Roden 2

9260 Gistrup


Fortrydelsesretten gælder også for kaffeprodukter, selvom lovgivningen tillader os at nægte fortrydelsesret på fødevareprodukter.

Vi tager naturligvis ikke varer retur, hvor emballagen er brudt, eller hvor varen på anden måde er beskadiget.  

Benytter du dig af fortrydelsesretten, overfører vi beløbet til din konto, så snart vi har modtaget varen. Behandlingstiden er op til otte dage. Returvarer kan ikke afleveres personligt på adressen, og vi modtager heller ikke returvarer sendt per efterkrav.


Udvidet fortrydelsesret

Hvis ordren gennemføres i perioden mellem den 15. november og 22. december, gælder en udvidet fortrydelsesret til 1. februar det efterfølgende år.

 

REKLAMATIONSRET

I henhold til den danske købelov har man to års reklamationsret på alle varer. Det betyder, at du – i tilfælde af fejl på varen – enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen. Det kommer an på den konkrete situation. Reklamationsretten gælder fra den dag, du modtager varen. Reklamationsretten gælder naturligvis ikke, hvis fejlen skyldes forkert brug af varen.

Hvis du ønsker at reklamere, kan du skrive til info@absolutkaffe.dk, hvorefter vi vurderer din reklamation og eventuelt fremsender en pakkelabel, som du kan bruge til at sende varen retur. I det tilfælde skal du sende varen til:  
 

Absolut Kaffe

Roden 2

9260 Gistrup


Reklamation ved varemodtagelse

Modtager du en forkert eller defekt vare, skal du reklamere. Send en mail til info@absolutkaffe.dk med en beskrivelse. Så sender vi en pakkelabel, som du kan bruge til at sende varen retur – og sørger herefter for en ny og korrekt levering.

 

PERSONDATAPOLITIK

Når du handler på Absolutkaffe.dk, har vi brug for følgende oplysninger:

  • navn
  • adresse
  • telefonnummer
  • e-mailadresse

 

Vi registrerer og videregiver oplysningerne til vores samarbejdspartnere for at kunne levere varen til dig. Vores samarbejdspartnere omfatter PostNord og GLS.
 

Disse oplysninger – samt data om hvad du har købt – bliver gemt i minimum fem år fra udgangen af det pågældende regnskabsår, jævnfør bogføringslovens § 10. Hvis du har oprettet et login på vores hjemmeside for at kunne foretage selvbetjening, vil dine personlige oplysninger samt ordreinformationer dog ikke blive slettet, medmindre du beder om det. Oplysningerne videregives eller sælges naturligvis ikke til tredjepart, medmindre dette sker i forbindelse med et virksomheden. Eventuel videregivelse i en sådan situation vil ske i overensstemmelse med den til enhver tid gældende persondatalovgivning. Som kunde har du mulighed for indsigt i vores registrering af data om dig, og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne om dette i Lov om behandling af personoplysninger. I det tilfælde bedes du rette henvendelse til info@absolutkaffe.dk. Den dataansvarlige hos Absolut Kaffe er Steffen Sørensen.

 

Cookies

På Absolutkaffe.dk anvendes der cookies for at optimere websitet og dets funktionalitet – og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

 

KLAGEMULIGHEDER

Hvis du ønsker at klage over en vare eller tjenesteydelse, som du har købt hos os, bedes du henvende dig til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

Europa-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er dog først og fremmest aktuelt, hvis du har bopæl i et andet EU-land end Danmark. I det tilfælde indgives klagen her: http://ec.europa.eu/odr.

Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse, som er: info@absolutkaffe.dk.

 

KONTAKTINFORMATION

Absolut Kaffe

Roden 2

9260 Gistrup

Tlf.: 91562190

E-mail: info@absolutkaffe.dk

CVR-nr.: 18968177